
Μια απλή αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα των εφήβων μπορεί να βελτιώσει τη συνολική ποιότητα της διατροφής τους. Ποια είναι αυτή; Σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο Nutrition, αρκεί απλώς να προσθέσουν ένα πρωινό γεύμα.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν, ειδικότερα, ότι οι έφηβοι που έτρωγαν πρωινό κατανάλωναν περισσότερα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, σίδηρο, ψευδάργυρο και χολίνη, ενώ ταυτόχρονα προσλάμβαναν λιγότερα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και λιπαρά αργότερα






